.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کدام سایت‌ها از شنبه فیلتر شده‌اند؟

در مصوبه تازه فیلترینگ که از شنبه این هفته اعمال شده است علاوه بر وجود چندین وبلاگ و پایگاه اینترنتی کمتر شناخته شده، نام پنج سایت مطرح نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از شهاب‌نیوز؛ سایت‌های « فردا » ، « هفتان » ، « پارسینه » ، « صدای آلمان » (بخش فارسی دویچه وله) و « العربیه » (بخش فارسی العربیه) 5 سایت مشهوری هستند که به تصمیم کمیته تعیین مصادیق فیلترینگ و توسط وزارت ارتباطات از شنبه این هفته فیلتر شده‌اند.

بنابر این گزارش؛ برخی روزنامه‌ها و رسانه‌های الکترونیک اسامی سایت‌هایی چون « یاری » ، « البرز» ، و « الف » را نیز در زمره سایت‌های جدیداً فیلتر شده ذکر کرده‌اند که بررسی‌ها بیانگر نادرستی این اخبار است. سایت الف به دلیل مشکلات فنی (سرور) حدود 24 ساعت خارج از دسترس بود. مدیران سایت اصلاح‌طلب « یاری‌ » وابسته به نزدیکان آقای خاتمی نیز خبر فیلترینگ این سایت را که ابتدا از سوی خبرگزاری فارس منتشر شد، تکذیب کرده‌اند. فیلترینگ سایت‌هایی نظیر البرز نیز از مدت‌ها قبل صورت گرفته است.

سایت اینترنتی دویچه‌وله (بخش فارسی صدای آلمان) یکی از معدود رسانه‌های فارسی وابسته به کشورهای غربی بود که تا روز شنبه بدون اعمال فیلترینگ فعالیت می‌کرد. بخش فارسی شبکه العربیه نیز به رغم انتقاداتی که به این شبکه وارد می‌شد تا روز شنبه در دسترس بود.

در محافل سیاسی این امید جدی وجود دارد که با رايزني‌‏هاي صورت گرفته، برخی از سایت‌های تازه فیلتر شده مخصوصاً سایت « فردا» ظرف چند روز آینده رفع فیلتر شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.